Finast!!

Slänger in ett snabbt inlägg nu, innan vi ska iväg!

Har ridit B:2an och B:3an än så länge.  Fredagens ritt kändes verkligen inte bra. jag överred lite vilket gjorde att vi fick taktmissar och små missar. dock blev ett byte helt rent!!! snacka om att jag blev chockad :)
Vi fick ihop 57% vilket inte är en dålig procent igentligen. Dels för en debut och med så mycket missar..

Idag var han sååååå otroligt fin redan när jag tog tyglarna. satte mer tryck i honom från början vilket gav så mycket mer på banan. jag RED äntligen och travprogrammet var såååå bra! bara sjuor och åttor rakt igenom förutom en galopp i en såååå bra mellantrav tyvärr. sen satte jag bara ett byte av fyra så tre nollor drog ner som tusan.. red även feeeeeel... jävla dumma jag att slarva bort ett sånt läge... dock var det bara sjuor genom hela galoppen också!!
pratade med dommaren efter klassen och hon sa att det fanns där och att vi hade stor potensial :)
red ju bara ihop nästan 57% igen men var så himla glad över min fina häst!

Efteranmälde till B:4an i morgon så dåååå jävlar ska allt sitta!


Världens finaste!

Nu ska vi iväääg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0