rena byten!!

Träningen idag blev lite annorlunda än annars! Jag red fram och gjore mycket tempoväxlingar för att få up oh ut formen. sen bytte jag och Madeleine häst. Jag red Rangun och hon lillen. Madde är ju väldigt duktig på byten så hon skulle pröva några. Det resulterade i några RENA(!!!) byten :D:D
Hon tyckte även att han var fin så jag blev riktgit glad:)

Rangun var verkligen helt annorlunda jämfört med lillen, men fin!
Jag fick prova på några byten, vilket funkade helt okej. Det är svårt att hitta rätt lägen när man inte är så erfaren.
Men himla roligt att sitta på nya hästar! :)

Nyttigt för mig att sitta på en häst som kan och nyttigt för lillen att ha någon som verkligen kan på ryggen!

Gud vad jag är lycklig nuuu!!!
Vi ska klara detta!


vill ha sommar nuu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0