ponnyakuten

igår kollade jag som säkert många andra på Ponnyakuten!

Jag blev så chockad.. nästan vettskrämd!!
fattar inte hur man kan ha så ouppfostrade hästar och sätta sig i så himla farliga situationer.. eller alltså hur kan föreldrarna låta barnen ha hand om sånna ponnyer.. vissa utavdem var ju rent av livsfarliga...

gud vad jag inser vilken pärla jag har!
Går rakt in i transporten själv och står där. går ut i sin lugna takt och väntar på en. går efter mig vart jag än går. står som et ljus när jag duschar honom och skulle aldrig i livet springer på mig i hagen eller sparka mot mig.. självklart kan man aldrig säga aldrig men så bra som jag känner min häst skulle han inte medvetet göra något för att skada mig eller andra människor!
nää herregud!

men det är ju en himla tur att de får hjälp såklart, verkligen!
det är ju ett himla bra program så missta er inte, I LIKE IT

tummenupp!


Kommentarer
Postat av: David

Jag var såååå bänkad!! Love ponnyakuten<33 kramiz

2011-01-21 @ 21:58:10
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =) Tävling på bloggen, vinn biobiljett!

jag kan bara hålla med dig!

2011-01-26 @ 19:52:01
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0