oskodda ridyxor blää

Lillen blev såklart lite extra pigg efter att ha blivit av med all päls vilket resulterade i överuppmärksamhet...
han ska ju hålla koll vart alla andra hästar är så ingen attackerar... han var lite stum och springig och när jag försökte tatilbaka dog han bara. så jag jobbade me många övergångar och halter. blev lite bättre men var inget super pass. eftersom grunden inte rikgtigt funkade gjorde jag inga komplicerade saker.

Red även i oskodda ridbyxor... hatar känslan.. ska slänga dessa.
man bara glider omkring som på såpa, ialf när man sitter på min kuse!


efter lillen fick jag pröva en annan häst. en brud med jävla humör kan man  ju säga haha
hon blev lite sur på mig några gånger. en gång ställde hon sig rätt högt men jag fick ändå rätt snabt koll på henne.
Väääldigt annorlunda jämfört med lillkillen haha, så blev helt otroligt trött eftersom det var helt annan ridning! 
nyttigt att sitta på  så olika känsliga hästar men väldigt kul! som jag sagt innan, Jag älskar att pröva nya hästar :)


Hungrig lillen efter passet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0