inköpslista GBG HS 2011

Målet i götet är att hitta :

Charles Owen Ayr8 Marinblå


Pikeur Kavaj Diana Marinblå




Specialbeställda Dressyrstövlar. Vet en försäljare som kommer till gbg där man får designa själv. välja mjukt eller hårt läder, vart man vill ha dragkjedjan om man vill ha osv. ändå går spektaklet på under tretusen, vilket är svinbilligt för specialbestälda!

Fast om jag mot förmodan hitta ettpar snygga Könings eller petrie som passar väljer jag nog de istället. Men som alltid passar väl inga färdiga stövlar mig....


De är det jag är mest ute efter men självklart kommer jag väl hitta massa saker jag vill ha.. får se vad jag kommer hem med haha! Har ni planerat någon inköpslista? ni som ska dit såklart!



Kommentarer
Postat av: timmie

Den kavajen är superfin!



Sv: Den går bland annat att köpa hos dressyr catrin henriksson www.dressyr.com. Hon kommer att vara på GBG horse show... Finns med hoppning, dressyr och fälttävlan som står skrivet på tröjan =0)

2011-01-31 @ 16:28:11
URL: http://melanozz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0