en rolig grej jag måste berätta!

Jag brukar ofta få höra att jag är lite seg i stallet. Jag är där flera timmar fast jag inte ens mockat osv.. för det första vill jag då säga att jag är ju i stallet för att jag trivs där och vill vara där, det finns ju inget som säger att jag måste skynda mig allt vad jag kan, så jag kan åka igen?!
Men för att motbevisa alla dessa som påstår detta ska jag berätta en händelse från i somras! ;)

Jag skulle åka och tävla på gripens meeting i somras, mina föräldrar var bortresta så jag fick åka med min tränare och hennes dotter. jag hade bara moppen då eftersom jag inte fyllt 18 än då. det tog ca 30 min för mig att åka till stallet med den.

Eftersom jag var ensam hemma fanns ingen som kunde väcka mig.. min gamla telfon fick fnatt ibland och alarmet stängde av sig innan de ringt.... tror ni inte detta händer just när jag ska upp den morgonen?!

Jag vaknar ca 1 timma innan vi skulle ÅKA från stallplan, av ett sms från dottern, sofia! haha tror ni jag flööög upp eller?

Ialf jag slänge på mig kläder och slängde ner allt jag skulle ha med i moppen och drog fortare än vinden! på något sätt kom jag till stallet på 20 minuter haha gasen i botten om man säger så!

Jag kom ju då undefär en halvtimma innan vi skulle åka, jag skulle packa, knoppa, fixa och lasta på den tiden.
Jag HANN!!! haha snacka om att vara effektiv va? gick dessutom riktigt bra den tävlingen! så jag skojade och sa att väck mig vid samma tid i morgon hahah vilka blickar...;)

PROOF

Ialf jag avslutar med att säga detta. Jag är snabb om jag vill! thats it! ;)



We can do it all together

Kommentarer
Postat av: Madde

Jaja om du säger d så ;P

2011-01-31 @ 22:38:59
URL: http://holmqviststuteri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0