Vi har hittat det!

Förmodligen iallafall!

Jag trodde ju att de kunde vara en hovböld i v.fram för att han hade en rätt stor värmeskillnad. men när min hovslagare klämde och klämdre på hoven utan resultat började han klämma på korset. där finns en liten ojämnhet. han tror att en kota hoppat lite snett på höger bak. Det är därför han är varm i v.fram, rätt logiskt! Men det kommer ju kauko antagligen kunna rätta till!

Snart är vi nog på banan igen :D:D
gud vad jag älskar att han riktgit bra hästfolk omkring mig i stallet!



nu ska jag ut och pussa på min ögonsten i solskenet!


Kommentarer
Postat av: Madde

Min käre far är bäst på typ allt!! :)

2011-02-06 @ 11:06:15
URL: http://holmqviststuteri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0