Upplägg

dagarna bara flyger fram nu alltså..

Mitt upplägg under sommaren har varit kasst.. ingen plnering alls.
Men det har ju funkat det med!

Just nu är vi lite i ett ''dö-läge'' känns det som.. det märks att vi gått upp i klasserna och bedömingen är stenhård.
senaste tävlingen var mest bu och bä..
Första dagen kändes allt verkligen skit, men vi fick ändå ihop en väldigt bra procent för att vara andra starten.
Sista dagen kändes tio gånger bättre men domaren tyckte det var 10% sämre.. kändes som ett slag i magen faktiskt..

Vet att man aldrig borde eller ska skylla på domaren och jag själv vill ärligt talat spy, på de som jämt skyller på domaren.. visst ska man ha en egen uppfttning om sin ritt och det är ju lärorikt med två olika syner på en ritt osv. Men ibland kan man få ruttna ihop och visst kan man bli nedstämd pga en bedöming..
Men bara att acceptera och kämpa vidare!

 


Just nu vet jag dock inte vad jag ska t mig till.. han går som klockan hemma, i en stadig och bärig form. men direkt på tävlingsbanan, så bara tappar han all bjudning och viker in.

Ska nog starta någon msvc nu i höst. Bara för att koncentera mig på formen iställer för några svårigheter.
Lära mig rida på tävlingsbanan



//Maria

 


Kommentarer
Postat av: Kristin

Hejsan, åh vilken söt blogg du hade:) verkligen jätte fin! hoppas du kikar in hos mig och kanske kan vi följa varrandra via bloglovin? vore roligt!



Kram Kristin!

2011-08-23 @ 02:18:54
URL: http://kristiniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0