Tääävling idag!

Är otroligt taggad till starten idag!
startar inte förens vid fyra så har mycket tid på mig idag att fixa allt!
Lillen har vart otroligt fin hela veckan. byter riktigt bra ofta nu!
En kompis satt på honom i onsdags som hopptävlade honom åt mig för ungefär ett år sen. hon kände inte igen honom i känslan och sa att fan vilken häst du har nu!!!
Käns så overkligt att jag köpte min första häst som gammal hopphäst. att jag kunde hitta guldkornet är helt sanslöst!
För, för ett år sen exakt red jag LB, och nu MSV:B vilket ä'r ett väldigt stort kliv på ett år. Jag är faktiskt väldigt stolt, då jag lärt honom allt han kan nu helt själv!
Jaja nu ska jag inte skryta eller så.. är bara så kär i min stjärna! haha:)
Snart ska jag ut och tvätta, knoppa och packa!
Tycker allt sånt är kul att fixa med och jag blir lugn när jag får göra ALLT, så jag har koll på allt!
Men men håll tummarna för oss idag!
Första msv placeringen! <3

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej, Hittade din sida av en slump och tycker du verkar ha en kanonhäst. Själv hade jag för några år sedan en Erbstein avkomma som var underbar i humöret och som jag tävlade lite hoppning på. Jag kan verkligen se att de är syskon genom att bara bilderna, de är verkligen lika!

Lycka till!

2011-08-16 @ 16:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0