sjuuuk :(

Just nu ligger jag utslagen i soffan.. helt död typ

Men orkade iallafall rida ett lugnt joggingpass, fast det blev typ bara en kvart för jag kunde knappt andas haha.. ska man så ska man!

Tråkigt bara att vara sjuk för hade gärna trimmat lite idag.. han var verkligen as fin.. typiskt haha
fast iof är han för det mesta as fin ;)
Red som sagt bara lätt i en eftergiven och lite djupare form. gjorde ett byte som var klockrent också, så jag nöjde mig med det. haha
Känslan man har när man rider lillen är helt fantastisk. Jätte mjuk och lätt i handen, lydig som tusan, men ändå känns det som att man har ett kraftpaket under sig, alltid mjuk i sidorna och gör vad man än ber om utan någon sorts diskution!
Svårt att hitta en sån som honom.. han har aldrig trottsat någonsin, någonstans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0