kunde inte hålla mig..

efter några alvedon kände jag mig iallafall lite redo för stallet! kan inte ligga hemma när jag vet att min fina häst står där och vill bli riden!

Idag var han superpigg och ville hellst bara springa på i 180.
Kanske inte så konstigt, nu när han fått gå lugnt ett tag. prövade även ett nytt bridongbett till kandaret, tvådelat äppelbett. Jag måste rida lite på det innan jag kan bedömma för idag hade det nog inte spelat någon roll vilket bett jag haft.
Kunde iallafall göra några riktigt bra byten, som var spikraka och helt igenom.
Idag prövade jag även att värma upp med slutor, just för att riktgit få tag på ytter och få igenom innersidan.
Det hjälpte faktsikt, för i höger varv fick jag tag ovanligt bra på ytter. Har inte alls samma stadiga ram i yttersidan i höger varv.. något jag tänker på varje pass!! det ska bli bra!!!:) 

Sen skrittade jag och en vän ut i nästan en timma... haha blir lätt att man aldrig vänder när man bara pratar och pratar...


Tussen är laddad innan tävling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0