mina ljumskar..

Red två hästar idag. Dock inte min egen haha

Red ut på busfröet Limmit.. är riktgit stolt dåjag tillockmed vågade galoppera!!!  hahah värsta grejjen..
Jag är ju lite feg för att rida ut men det var  supermysigt!

Sen trimmade jag urre lite!
Han blev superfin och lossnade fint i innersidorna som han gärna inte släpper efter i ibland.
Jobbade mycket volter med lite  skiftande överställning ochöverböjning. han är ju lite klurig i galoppen i början. Det är myckat attrida ihop och upp på ytter. Så där fårjag väl tacka mina långaben! :)

Red lite La:4 delar då jag ska starta honom på söndag med!det svåraste är tiometersvolten i galopp i högervarv. om jag tappar ställningen i hörnan tvärsvänger hannär jag förbereder volten. Vilket resulterar i en ojämn och litenvolt.. Det blir lite lättare om jag lyfter upp innerhanden lite såjag kan balansera upp på ytter.


Sötnosen fick gå iden oranga  outfitten som han bar upp väldigt bra! han får även ha finträns med finpannband hihi

Tänkte ta mig ann hans man på fredag! åååh  vadjag längtar.. så himla mysigt att fixa allt dagen innan!

 

Lillen fick gå 30min på skritten. på etträtt tufft program med mycket uppförsbacke:)


tussen i mörkret i vintras.. usch vad omysigt det ser ut med massa snö...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0