Dansa Fram Till Handen

MSV:c2

 

Red på 66% även denna gång.

Jag hade ingen bra känsla idag. jag höllomedvetet mycketi handen vilket resulterar i atthan går bakom. Då blir han aldrig helt igenom och gör inte skolorna så bra som vi  kan. Ni ser supermissen i andra galoppbågen.. han bytte utan att jag bad om det så jag tog tagi honom för att snabbt kunna rätta galoppen... han blev så arg på mig och bara blockerade... efter det kom enkla bytet..han var spänd och jag vågade inte ta i honom så det resulteradei ett kasst enkeltbyte och fick 6a på det och 2 på bågen.

Annar fickjag fina poäng. 8or på bakdelsvändningarna, första enkla bytet, bågarna och jaa det mesta. fick 5 på första slutan, som ni ser är riktgit dålig. Jag fick rida om bågen sen, med den bättre form, så jag kunde böja och förbereda. de blev fina slutor efter det :)

Han ser ju väldigt fin ut trotts att känslan är kass..men det skajag vara gladför!!:)


På söndag ska jag tänka ''dansa fram till handen''! Inte hålla lite extra bara för att jag vill så mycket! 


Kommentarer
Postat av: malin

Vad fin han är :)

2011-04-17 @ 13:30:18
URL: http://kyro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0