AS TRÖTT

Är äntligen mätt i magen och sitter i soffan framför teven.

Blev ännu en 13h dag i stallet!
Har åkt traktorskopa och tvättat fönster. plåstrat om en sårskadad Amanda som fick  åka till akuten haa
hon pajja en spegel och skar sig.. illa med 7 års olycka! ;)

Har ridit två hästar. Urre red jag bara igenom kort. Han var superfin så jag nöjde mig direkt. Spara allt krut till i jmorgon!:)

Lillen vet jag inte vad som problemet var.. tror an var rätt trött. Såfort jag skulle förbereda en rörelse så blev han jätte hettsig. så jag fick skritta massor för att lugnaa ner honom och kunna böja. red inte så länge, utan gav mig när han löd och var avslappnad!


Såhär högt upp var vi när vi tvättade fönstrena!


Har putsat urres utrustning och tvättat svansen!
Taggaaaaddd


Kommentarer
Postat av: Maria Johansson

Vi får passa oss så att vi inte får insekter i munnen :P

2011-04-15 @ 23:11:33
URL: http://dressyrsnack.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0