vila

Idag blev det inte riktgit som jag planerat.. så lillen fick en vilodag.
Hann komma till stallet och fika lite sen såg vi att en hage hade sprängt igenom till en annan hage.... dumma djur! så fort in med dem innan en olycka hände och vad jag såg var det ingen som haltade!
såklart ställde jag och ange upp på att fixa tråden.. hmm
varmt!


sen började jag fixa klart nya skåpet, flytta upp alla saker och rensa så nu är det nästan klart.
borstae och friserade lillponken och myste massor såklart!


gosefjun <3

När jag gjorde höpåsar var jag tvungen att vara snabb... haha en av stallkatterna, Larry satt på balen och busade. såfort jag skulle ta hö så skulle han fångamina händer... haha de som känner mig vet att jag är rätt så rädd för katter.... hjälp mig


boven i dramat..ser faktiskt läskig ut på bilden men är så söt i verkligheten!


Kommentarer
Postat av: Erika

haha saknade du bloggandet? det kan jag nog :D

2010-12-20 @ 09:25:46
URL: http://nogg.se/shazli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0