nytt

Idag var jag iväg på lite julshopping. Hann även förbi hööks en liten sväng. Blev ett par stigbyglar i plast till dressyrsadeln. gillar känslan av plaststigbygeln mer än de vanliga och så är de lite mindre kalla nu på vintern!

 
135;-

passade på att kolla kandaret jag tänkt köpa till lillepojken i julklapp haha
den bruna färgen är perfekt till min sadel så får bli ett bruntsånt här:



typ 800;- tror jag


i Göteborg ska jag försöka hitta nya guldboots. Mina gamla börjar bli lite slitna och skulle vilja ha runt om också!
kan de inte göras i rosa?? haha fiiint


Kommentarer
Postat av: jenny

Du har säkert redan koll...

Men annars ett litet tips =)

ponnyprakt.se

Dem har boots i allt från neonrosa till pastellrosa och guldglittriga, även i storlek full.. skitkul! =)

2011-01-10 @ 23:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0